A. Cum se desfasoara procesul de mystery shopping in mod standard?



B. Ce se evalueaza intr-un proiect standard de mystery shopping?





C. La ce ajuta mystery shopping-ul in mod standard?
Verifica implementarea standardelor companiei in locatiile evaluate;
Identifica modul in care consilierii de vanzari cunosc si urmeaza pasii procesului de vanzare: abordarea clientilor, investigarea nevoilor, prezentarea unei solutii in beneficii, inchiderea vanzarii;
Evalueaza consilierul de vanzari din punct de vedere al imaginii, abilitatilor si atitudinii;
Monitorizeaza produsele recomandate, solutiile de baza, alternative si recomandarea produselor complementare.
Descarca chestionarul si verifica daca procesul de vanzare din locatiile tale se desfasoara conform standardelor
D. Vrei sa testezi daca un proiect de mystery shopping iti furnizeaza rezultatele asteptate?
Vei sti exact cum se desfasoara procesul;
Vei vedea care sunt tipurile de rapoarte pe care le primesti;
Vei afla daca in locatia evaluata sunt implementate standardele companiei tale.
Ai posibilitatea sa primesti rapoartele a doua evaluari diferite pentru oricare din locatiile tale

Tu ne furnizezi informatiile necesare prin completarea formularului alaturat.

Noi vom desemna doi colaboratori pentru a efectua cele doua evaluari pe baza chestionarului standard.

La sfarsitul saptamanii primesti o notificare cu toate datele necesare accesarii online a rapoartelor realizate in urma evaluarilor: link de acces, username si parola.