A. A. Cum se desfasoara procesul de mystery shopping pentru magazinele de mobila?



B. Ce se evalueaza intr-un proiect de mystery shopping pentru pentru magazinele de mobila?





C. La ce ajuta mystery shopping-ul pentru magazinele de mobila?
Controleaza implementarea si respectarea standardelor generale de amenajare a magazinului (vitrine, rafturi, starea mobilierului, semnalistica, etc);
Verifica abilitatile consultantilor de vanzari de a identifica nevoile clientilor si de a le acoperi prin beneficii ale produselor vandute;
3. Masoara cunostintele despre produse ale consultantilor si capacitatea acestora de a oferi produse complementare sau alternative (recomandarea unei solutii alternative sau a unui produs complementar pentru un anumit tip de mobilier, daca este cazul).
Descarca chestionarul si verifica daca procesul de vanzare din magazinele tale se desfasoara conform standardelor
D. Vrei sa testezi daca un proiect de mystery shopping iti furnizeaza rezultatele asteptate?
Vei sti exact cum se desfasoara procesul;
Vei vedea care sunt tipurile de rapoarte pe care le primesti;
Vei afla daca in locatia evaluata sunt implementate standardele companiei conform asteptarilor tale..
Ai posibilitatea sa primesti rapoartele a doua evaluari diferite pentru oricare din locatiile tale

Tu ne furnizezi informatiile necesare prin completarea formularului alaturat.

Noi vom desemna doi colaboratori pentru a efectua cele doua evaluari pe baza chestionarului standard.

La sfarsitul saptamanii primesti o notificare cu toate datele necesare accesarii online a rapoartelor realizate in urma evaluarilor: link de acces, username si parola.