A. Cum se desfasoara procesul de mystery shopping?

Mistery shopper-ul comanda online un produs. Plateste produsul si asteapta primirea lui

In functie de scenariu se poate opta si pentru returnarea produsului si primirea banilor inapoi. Dupa ce finalizeaza procesul, mystery shopper-ul completeaza un chestionar de evaluare in care sunt specificate informatiile necesare analizei.
B. Ce se evalueaza intr-un proiect de mystery shopping pentru comert online?




C. La ce ajuta mystery shopping-ul in comertul online?
Imbunatatirea procesului de plasare a comenzii si a usurintei de utilizare a site-ului.
Cresterea gradului de satisfactiei a clientilor in utilizarea site-ului.
Verificarea implementarii si respectarii standardelor in procesul de retur al produselor si inapoierii banilor catre client.
Controlul livrarii comenzii si concordanta intre produsul comandat si cel livrat.
Evaluarea comunicarii cu call – center-ul si cresterea satisfactiei vizavi de departamentul de customer service.
Descarca chestionarul si verifica daca site-ul tau functioneaza conform standardelor
D. Vrei sa testezi daca un proiect de mystery shopping iti furnizeaza rezultatele asteptate?
Vei sti exact cum se desfasoara procesul;
Vei vedea care sunt tipurile de rapoarte pe care le primesti;
Vei afla daca site-ul evaluat este implementat conform standardelor companiei tale.
Ai posibilitatea sa primesti rapoartele a doua evaluari diferite pentru site-ul tau

Tu ne furnizezi informatiile necesare prin completarea formularului alaturat.

Noi vom desemna doi colaboratori pentru a efectua cele doua evaluari pe baza chestionarului standard.

La sfarsitul saptamanii primesti o notificare cu toate datele necesare accesarii online a rapoartelor realizate in urma evaluarilor: link de acces, username si parola.