A. Cum se desfasoara procesul de mystery shopping pentru evaluarea unui hotel?



B. Ce se evalueaza intr-un proiect de mystery shopping care are ca tinta imaginea unui hotel?




C. La ce ajuta mystery shopping-ul in zona domeniului hotelier?
Evalueaza personalul hotelului din punct de vedere al imaginii, atitudinii fata de client si profesionalismului;
Masoara gradul de implementare si respectare a standardelor impuse de companie;
Evalueaza implementarea procedurilor specifice domeniului.
Descarca chestionarul si verifica daca serviciile din cadrul hotelului se desfasoara conform standardelor
D. Vrei sa testezi daca un proiect de mystery shopping iti furnizeaza rezultatele asteptate?
Vei sti exact cum se desfasoara procesul;
Vei vedea care sunt tipurile de rapoarte pe care le primesti;
Vei afla daca in locatia evaluata sunt implementate standardele conform asteptarilor tale.
Ai posibilitatea sa primesti rapoartele a doua evaluari diferite pentru oricare din locatiile tale

Tu ne furnizezi informatiile necesare prin completarea formularului alaturat.

Noi vom desemna doi colaboratori pentru a efectua cele doua evaluari pe baza chestionarului standard.

La sfarsitul saptamanii primesti o notificare cu toate datele necesare accesarii online a rapoartelor realizate in urma evaluarilor: link de acces, username si parola.