fbpx

Obtine control 100% asupra calitatii serviciilor in locatiile tale

Ai posibilitatea sa primesti rapoartele a doua evaluari diferite pentru oricare din locatiile tale!

icon-evaluare-domeniu-auto-compressor

Tu ne furnizezi informatiile necesare prin completarea formularului alaturat.

icon-client-misterios-compressor

Noi vom desemna doi colaboratori pentru a efectua cele doua evaluari pe baza chestionarului standard.

icon-checklist-magazine-online-compressor

La sfarsitul saptamanii primesti o notificare cu toate datele necesare accesarii online a rapoartelor realizate in urma evaluarilor: link de acces, username si parola.


Completeaza formularul si in maxim 1 saptamana primesti primele 2 rapoarte de mystery shopping. Gratuit!

Sunt de acord cu Politica de Confidentialitate conform GDPR. Toate detaliile le gasiti AICI.

Hollow Men in cifre

Hollow Men este o companie de cercetare de piata specializata exclusiv in proiecte de mystery shopping si efectueaza peste 30 000 de evaluari pe an.
12

ani de experienta (din 2005)

30.000

de vizite/an

1.634

clienti misteriosi activi

242

locatii acoperite in Romania

Partenerii Hollow Men

  • Vom incepe cu sfarsitul: daca am avea de ales, i-am alege cu siguranta tot pe Hollow Men. De ce? Simplu: sunt flexibili, ne ajuta la fiecare vizita in magazinele noastre (avem 50 magazine in Romania si Bulgaria, deci 100 vizite lunar), sunt comunicativi si rezolva cu eficienta orice problema ar aparea. Colaboram de un an si jumatate si consideram acest parteneriat ca unul de mare ajutor pentru noi.

    Simona Carp
    JYSK - HR Manager Romania & Bulgaria
  • Colaborearea cu echipa “Hollow Men” ne-a adus beneficii consistente in cresterea calitatii serviciilor oferite clientilor nostri in magazinele Nike,  collective, _kix, si Folli Follie. Desi intial a fost doar un proiect,  dupa primele rezultate din 2013 a devenit  un parteneriat permanent in evaluarea performantelor angajatilor din magazine.  Evaluarile de tip mistery shopping au o importanta majora in incercarea de a imbunatati permanent experienta pe care o traieste un client in magazinele noastre deoarece ne lasa sa privim si prin ochii celor care ne trec in fiecare zi pragul.

    Indiferent de gradul de subiectivism sau  marja de eroare a rezultatelor este important sa intelegem ca aceste fise reprezinta experientele unor clienti in magazinele noastre, un feed-back  ce evidentiaza atat aspecte in care suntem foarte buni cat si aspecte care necesita imbunatatiri. Rapoartele comparative cu rezultatele evaluarilor  anilor trecuti si soft-ul specializat de colectare a datelor puse la dispozitia de echipa “Hollow Men” pe parcursul desfasurarii proiectelor permit o analiza in detaliu a fiecarei vizite a clientilor misteriosi, ceea ce pentru noi este extrem de important intrucat in retail detaliile sunt esentiale.

    Laura Calistru
    FF Group - Human Resources Manager
  • Prin colaborarea cu Hollow Men ne asiguram ca oferim  in mod constant  aceeasi calitate a interactiunii consultantilor de vanzari cu toti clientii si ca transformam vizitele lor in magazin intr-o experienta memorabila.

    Am inceput cu transpunerea misiunii noastre fata de client in  indicatori cuantificabili si  fiecare etapa a calatoriei clientului in magazin a fost supusa analizei ulterioare in chestionarul de mystery shopping, beneficiind de consultanta specializata oferita de echipa Hollow Men in construirea si punerea in practica a instrumentului de evaluare.

    Aceasta colaborare ne-a ajutat ca timp de doi ani sa rasplatim  performanta fortei de vanzare si sa  corectam constant calitatea serviciilor pe baza rapoartelor lunare, personalizate, oferite prin intermediul  platformei digitale de catre Hollow Men.

    Sereda Grosu
    Sport Couture - General Manager
  • Prin aceasta recomandare dorim sa ne exprimam aprecierea fata de Hollow Men pentru modul in care a coordonat proiectele pe care le-am avut in Romania si Bulgaria acoperind mai mult de 1500 de vizite pe an.  Au raspuns foarte repede cerintelor noastre si s-au tinut de cuvant cu fiecare ocazie.
    Alina Ostahi
    Western Union – Senior Regional Operations Specialist
  • Colaboram cu firma Hollow Men din anul 2009 si am desfasurat impreuna un program lunar de evaluari Mystery Shopping cu impact pozitiv in schimbarea comportamentului angajatilor in magazine. Prin frecventa marita si acuratetea procesului de cercetare, prin feed- back-ul rapid in urma vizitelor de evaluare ne-am indeplinit cu succes obiectivele de crestere a standardului de servire a clientilor.

    Mihaela Vladut
    Romstal – Director Dezvoltare Resurse Umane
  • Parteneriatul cu Hollow Men pe proiectul de Mystery Shopping ne ajuta sa evaluam consultantii corect si obiectiv, astfel incat sa ne calibram in mod optim serviciile, in acord cu nevoile pietei. Este o colaborare placuta si constructiva, datorita echipei competente si proactive de la Hollow Men.

    Cristina Vadanovici
    Biogenis (Banca de celule stem) - Director Vanzari